Get your dropdown menu: profilki

niedziela, 8 lutego 2015

Samotniaa

Hejka ! Mam na imię Iza i chciałabym wam opowiedzieć dzisiaj coś o samotni  czytałam , że jest dobra i shackuje kogoś jeżeli ktoś napisze jej login w pokoju gdzie jest np w kawiarni. Moi znajomi mówią , że ukradła im jakieś ciuchy , a ja sądzę , że jest miła ! Wiem , że może wydawać się to dziwne , dlatego że to jest hacker (albo i złodziej nwm jak to napisać XD ) i no tam sami wiecie . (Chyba ) Ale ja stuknięta jestem ...  U samotni była impreza na której była podróba The Dolly i Anymouse. Ale co najlepsze samotnie można wyszukać w znajomych !! Innych hackerów też można było wyszukać tylko , że wcześniej...W 2012 , 2013 ,2014 i wcześniej. Napisze coś tam jeszcze w innym poście :) 



Pozdrawiam Was  :) Iza

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz